Oslo life- Del 1<3

Heisann bloggers!! Nå sitter jeg og Chally på Vigra å venter på å få gå ombord på fyet som går 09:10. Vi har nå vært oppe siden kl 05:50, fått i oss litt frukt og slukte frokosten i bilen. I går kveld kom Chally en tur så vi fikk pakket ferdig å gjort klar til i dag. Vi begge var enige om å legge oss tidlig og vi va vel i sengs allerede før kl 00. (Y) Men som alle vet er det jo på “sengekanten” all pratingen skjer. Vi lå en stund før vi begge fikk fornuft nok til å lukke skravlehullet å var klar til å lukke øynene. 

Vi sitter her nå og stirrer på hverandre, fullstendig enige om at dett er litt i det tidligste laget. Vi fryser, svir i øynene og føler oss som levendes fugleskremsler med håret til alle kanter, poser under øynene og ett “stivt” men sammtidig trøtt blikk som både skremmer meg selv og andre.. HAHA! Synst virkelig synd på de som må forholde seg til oss akkuratt nå. Eneste jeg kan sitte å tenke på er hvorfår ser alle desse menneskene så jævlig freshe ut ? Horfår er de så sykt opplagt og ikke minst… Hvorfår ser de så sinnsykt oppegåendes ut? Hvordan klarer de alt dette så tidlig om morgenen?? Daaaamn! Propps til de ass (Y). Jeg er ikke ett A menneske og nå når jeg sitter å titter bort på Chally så tror jeg ikke hun er heller.. HAHAHA. Soorry!!! !!!:P Men i det miste har vi humøret oppe da å ler oss skakk ihjel !!! 😛

Nå har vi lenge pratet om å dra på tur men enda ikke avslørt hvor vi skal !! 😀 <3 I tilegg har jeg og Chally vært sykt flinke med å pakke.. Vi har nemmelig fått plass til alt vi skal ha med i hver våres håndbagasje+ en innskjekkings koffert på deling!! WHAAAT???? Dere vet jo åssen vi jenter er med å pakke med oss diversesaker og ting.  Man  vil jo gjærne ha med seg hele huset+ litt til. Og jeg som er vandt med å pakke i en stor Caravelle siden jeg var jentunge er jo vant med å overpakke noe til de grader!! Og ut i fra å dømme vinglingen til Chally i går kveld så tror jeg ikke hun er så mye bedre selv akkuratt 😛 Den kofferten der er stappfull liksom. Den ville ikke gå igjennom innsjekkingen så vi måtte åpne hele dritten for å omrokkere på ting over i handbagasjen. Men nå skal vi ikke klage heller for ingen av oss ble kroppsinspisifiserte, noe som for meg må være førstegang på aldri så lenge.. Sikkert fordi jeg såg så jævvla utt!! Hadde ikke vært noe spess keen på å klå jeg heller om jeg var secutity vakt for å si det sånn…  HAHAHAHAHHAHAHAHAH !!


0 kommentarer

Siste innlegg