Favoritt-Fredag

Nr 1: Dj Drama ft Chris brown- Wishing. <3
Dette er absolutt vært min uno nr one i alle fall 2 uker nå om ikke mer!! Sorry for dårlig oppdatering på denne spallten men jeg er som oftest ute med venner eller no på fredager så rekker aldri alle de 100 tingene jeg skal iløpe av dagen. Anyways.. Digger denne her og ikke minst Chris Brown !! <3
 
Nr 2: Dj Khaled ft Chris Brown, Big Sean and Lil Wayne- How many times. <3
 
 
Nr 3: T.I ft Rocko- I cant healp it. <3
Syns det er synd at T.I ikke produserer så mange sanger lengre, i alle fall ikke hits. Syns han er sykt flink i den sjangeren han er i. Denne sangen har jeg mange gode minner til, blir aldri lei heller (Y) <3
 
Nr 4 : Daya- Sit still, look pretty. <3
Tror ikke jeg vet så mye om denne artisten her elelr har hørt så mye fra henne tidligere men denne sangen liker jeg (Y) Veldig girly ish :* 
 
 
0 kommentarer

Siste innlegg