Hyttefest på bondelandet

Yo NIggah’s!! I kveld gjør jeg faktisk ikke så veldig mye, “sjokk”. Dagen i dag har gått i ett men jeg føler egentlig at jeg har fått gjort veldig mye! 😀 Så mye at jeg faktisk har glemt av at det nå er starten på en ny helg igjen.. Say WHAT?! Selv om denne helgen er ganske rolig for min del så var den ikke fullt så rolig i helgen som gikk. Da var jeg nemmelig på en 2dagers dritfylla, kanskje ikke dritfylla på lørdag men på fredag gikk jeg virkelig på en snurr ass. Nå skal det jo ikek allverdens mye drikke til før denne frøkna begynner å se dobbelt og etter hvert blir hengendes med hodet over do skålen…. 3 øl med sugerør + noen shotz holder for min de, da ligger jeg nesten rett ut å syns så jævlig synd i meg selvl! HAHA (Y) Jeg drikker jo ikke så mye lengre heller så derfor er det ikke mye som skal til for å si det sånn. Og takk gud for det (Y).  Fyyyy FAEN så gøy vi hadde det og til tross for min form så var hukommelsen meget til stede dagen der på, noe som er veldig sjeldent til meg å være. men det er sånn som jeg sier: Jeg har blitt flinkere til å drikke, jeg drikker ikke lengre som en hore. Men nå drikker jeg med måte! Haha. Jeg vet at jeg kan si mang dumme, dårlige og kjedlige ting om bondelandet+ bondepakket som bor i den. Men en ting er sikkert og det er at jeg har så mange fantastiske gode venner og bekjente. <3 Jeg har det som oftest alltid sykt gøy ute og vi ler oss alltid skakk i hjel når vi forteller  våres røverhistorier, den ene etter den andre (Y) Vi hold vel på til rundt 06:30 og jeg var både gul og blå dagen der på ! 

– Det var mye som skjedde den kvelden. Mange mennesker som kom og gikk. Folk både fra bondebygden og de vesiden av. Men drama?? HAH.. Hvem prøver vi å lure?? SÅ KLART hadde vi drama!! Vi har jo ALLTID det!! Men heldigvis var jeg ikke innblandet denne gangen.. Men på lørdagen?? Oh boy!.. Om da! Men det blir på et annet blogginnlegg! Hahahahha (Y) Som dere sikkert ser så tok jeg med kameraet denne kvelden. Men jo mer bedugget man blir jo mere nærhet vil kameraet ha med vesken. (Y)


0 kommentarer

Siste innlegg