Hvor ekkel kan man egentlig bli

Nå sitter jeg plantet ræva fast I soffan med bena høyt. The heat på visa 4 og melon I fanget. Livet er herlig. Uten om all lufta man noen ganger har I magen.. Like før det eksploderer I hele nabolaget her hahahahaha 😂😂 Neeeida… Hvor ekkel kan man egentlig bli??? Vel. . Jævlig ekkel faktisk hahahaah 🙉🙈 skulle aldri ha spist den brødskiven som fristet som faaaen  før I dag 😂😂 Gluten allergi eller?? MMMMM… Tror det ass 👌

Filmen the heat som går på tv nå er faktisk sykt bra så den anbefaler jeg alle å se 👌

I dag har jeg og Isadora oss sett på film. Vi har spist en bedre middag. Hatt kvalitetstid  på stua med maleblokker og fargestifter. 

I kveld har vi hatt besøk av poteta som var så snill å hadde kjøpt godis til Isadora før vi lekte litt på rommet hennes før hun måtte I sengs💘 Videre I kveld tenker jeg bare å jobbe litt. Muligens trene (noe som jeg aldri gidder) før det blir forberedelser for helgen 👌 Håper alle har hatt en super dag. 💋

0 kommentarer

Siste innlegg