Det er “krevende” å være alenemamma

Ææææ… Nå kom jeg akk inn døren fra foreldremøte og dagen i dag har igjen gått i ett!! Vi har omublert rommet til meg og Isadora hjemme hos bestemor og bestefar. Vi spiste middag sammens med dem før jeg måtte videre på kurs og der etter trening. Når jeg var ferdig tilbringte jeg 2 timer ish sammens med Isadora stakkar, før jeg måtte videre på foreldremøte. #Dårlig sanvittighet. På møte fikk vi oversikt over årsplanen og generell info. Vi gikk igjennom de viktige temaene og stillte spørsmål om vi ville det. Herreguudd det kan virkelig være “krevendes”  til tider å være alenemamma men vi får alltids endene til å møtest heldigvis 🙂 Ikke er det noe stress med å ha Isadora generellt en alt det andre rundt som hører til det voksne liv når man bare er en med så mye ansvar hele tiden, det er DET som er stress og krevendes syns jeg!! Haha. Faen ass 😛 Men heldigvis har jeg så sykt bra forhold med mamma og pappa så om det er noe jeg trenger hjelp til så hjelper de oss gjærne ! <3 Elsker familien min!! <3

– I dag har jeg fått trent 2 ganger og livet føles vidunderlig! 🙂 Nå skal jeg lage meg noe kveldsmat før jeg stikker trynet igjennom dusjen. før jeg tar livet med knusendes ro  å kose meg med litt serie titting og frukt! Gleder meg. Håper alle har hatt en super dag!! <3 Vi blogges da dere :*


Casanova har vondt på øyet sitt i dag 🙁 Stakar!!!! <3 

0 kommentarer

Siste innlegg