Favoritt-Fredag

Nå er det en stund siden jeg har  kjørt denne spaltenpå bloggen min, nettopp fordi jeg rett og slett “glemmer” at det er fredag eller kommerr på det en dag for sent! Haha. Men i dag har jeg husket det. I dag er jeg liksom bare hjemme og har ikke noen planer om noe 🙂
 
Nr 1: Agust Alsina ft Nicki Minaj – No love <3
Vet ikke om det er så mange av dere som har hørt denen remix’sen men den er bare så syykt fet!! Absolutt en av mine favoritter denne uken om ikke den eneste ene. Om jeg noen gang skal si at jeg har noen for for  idiol så er det uten tvil Nicki M. Hun er bare så jævlig rå og en utroli dyktig artist, elsker henne!! <3
 
Nr 2: Dj Khaled- I got the keys ft Jay Z and Future. <3
Dette er en låt jeg har hatt sykt dilla på helt sidne den kom ut!! Den er liksom så kul og i tilegg får den meg i ett viss “mood” 😉 <3 Elsker den,i tilegg syns jeg den er sykt getto !
 
Nr:3 T.I.- Dope. <3 
Å herregud jeg har super dilla!!! Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best denne uken.. Alle er like bra!! <3 <3 T.I har mange sanger som jeg digger, syns det er jævlig synd at han ikke produserer flere låter som etter hvert blir en hitt!! <3
 
Nr4: Nao- No girlfrien. <3
Dette er en artist som jeg virkelig fikk øyene opp for nå nylig denne uken nettopp pga denne sangen. Klare ikke helt å plassere om jeg har hørt tidligere sanger fra henne men denne er bare syykt chill!!! <3 Elsker den og den her har jeg virkelig spillt om og om igjen på spotify listen min! 😀
0 kommentarer

Siste innlegg