Favoritt-Fredag

 

Nr 1: Cherly Cole- Fight for this love. <3

Herreguuuuud!! noen som husker denen eller?? Hvordan kan man i det heletatt glemme?!??!?!!? Vakre talentfulle Cherly- C som fikk hele verden sin rast når Ashley Cole var utro mot henne… Utro?? Mot CC??! Har dere sett dama eller?? Whhaaat… Shame on u Ash!!!!! ;(

 
 
Ne 2: Omarion. Speedi’n. <3
Herreguuud.. Denne låten får meg bare lyst til å grine!! Aner ikke hvorfår.. Kankje fordi jeg en gang hadde kjærlighetssorg og en vanskelig tid i livet mitt generellt.  Den er bare heeeelt utrolig!! Elsker den, minner for alltid !! <3
 
 

Nr 3: Frankie J- Obsesion (No Es Amor) <3
Herreguud.. hvor fin e rikke denne sangen da??? Shiitt ass,, plutselig så dukket denne opp på spotify listen min!! Elsker når gamle favoritter bare plutselig spilles <3 

 

nr4: 3 Doors Down- Away from the sun. <3
Jeg er tydligvis IKKE i festhumør om man skal dømme ut ifra låtvalgene mine denne fredagen! LOL 😛 Men denne er bare sååå fin da! Syns du ikke?? 😀 <3

 
 
2 kommentarer

Siste innlegg