Favoritt Fredag

Nr 1: Fergie- M.I.L.F.$. <3
Jeg synst denne musikkvidioen og låten er jælig kul faktisk. Mange som mener den er “kjedelig” provoserendes, unødvendig, så opplagt og bare ett “produkt” pga alle de lettkledde damene. I tilegg er Kim Kardashian også med i musikkvidioen, til dere som ikke veit det. Hun er også blondine så du legger nok ikke så godt til henne den første gangen, men siden jeg sa det nå så komemr du nok til å se henne lettere enn vanlig 😉

 

Nr 2: Alan Walker- Sing me to sleep. <3
Denne sangene er bare så sinnsykt fet og jeg liker beaten noe helt forjævlig!! 😛 (Y) #Teamalan Jeg har sykt mange gode minner til denen og flere skal det også bli fremover i tiden!! :*

 
 
 
Nr 3: Julie Bergan- Arigato. <3
Denen sangen har jeg vel egentlig ikke hørt helt “ordentlig” før i dag og jeg må bare få sakt det.. IM IN LOOVE!! Faaen så kul den er, enig?? 😀 Denne øåta kommer til å bli spillt mye fremover i sommerværet !! <3
 
 
 
Nr 4: Beyonce- Sorry. <3
Herreguuud så jeg elsker Queen-Bey!! Hvor lenge har det ikke svirret rykter om at mannen hennes er utro og har værtd te opp til flere ganger igjennom tiden. Her i denne sangen er det også mange som går av skaftet fordi de mener at Beyonce er dobbeltmoralsk siden hun er en forkjemper for feministen men lar en mann “herse” og utnytte henne på denne måten. 
 
 
4 kommentarer

Siste innlegg