Nytt negledesign (Y)

Heisann !! 🙂 I dag var det faktisk veldig hardt å våkne slev om jeg bare tok det rolig i helgen og ikke var på livet. I går var jeg bare hjemem hos mamam og papap på kvelden. Vi hadde det faktisk veldig koslig. Først lekte vi med litt nabbi sammens med Isadora. Der etter såg vi litt på tv og spiste lørdagsgodt. Etter Isadora hadde lagt deg satt pappa å såg på fotballkamp menst jeg og mamma fixxset neglene våres (Y) 🙂 Jeg glemte jo så klart å ta før og etter bilde men her er bildet etter jeg hadde filt neglene i den passformen som mamma ønsket (Y) 🙂 Dette er også før jeg hadde på gelen. Mamma er jo en veldig conservativ type så bare dte at jeg fikk på henne en rad med 3 bling er jo bare heelt fantastisk!! PS: bildene er litt dårig kvalitet på pga dprlig lys og mobilbilder. Speilreflekskameraet mitt var jo selfølgelig tom for strøm. Sorry for den, både mine og mamam sine negler ser dobbelt så fine ut i virkeligheten. Synd det ikke kom helt til sin rette på bildene :/


 

 

Til dere som lurer på hvor lang tid jeg bruker for en behandling så tar det ca 2 timer med tipp og full pakke. Prisen er også på 500 og 450 for vanlig gel-lakk uten tipp og deko. – 🙂 Den siste uken har jeg bestillt inn forskjeliige greier inn til både arbeidsrommet osv. Neste jeg skal invistere i er ett nytt spraytan sett tror jeg (Y) Så det blir bra 😀 Jeg må faktisk ærlig innrømme at dette må vær de fineste neglene jeg har laget hittil!! DAAAMN jeg er bare sååå sykt fornøyd med mine egne altså!! Både fargevalg og mønster !! Det er også utrolig å se hvor stor forkjell lange, velstellte og pene negler gjør. Jeg synst det gir oss menensker en helhet i måten vi utrykker oss på og det er virkelig ” prikken over i’en” når det kommer til stil og antrekk (Y) Jeg har virkelig ikke innsett før nå hvor viktig negler egentlig er og jeg skal  ALDRI mer gå i lengre perioder uten falske negler!! jeg føler meg også sykt velstellt og ordentlig. Mer fullført og i tilegg utgjør negler en stor forskjell når det kommer til bilder og selfies !! <3 <3 Just saying giiirl !!!!!  !! (Y) :*

Nå skal vi til å spise middag før vi hiver oss i bilen på en søndagstur 🙂 Det er så sinnsykt lenge siden sist så det ser jeg faktisk veldig frem til ! 🙂 Hva har du gjort i helgen? Jeg håper alle dere som er fyllesyk har det helt jævlig med dere selv nå og hater livet 😛 HAHHHA.. Jeg gleder meg til nestehelg fo da er det  jo hellesyltdagene og fet er en helg som veldigmange her på blondelandet ser frem til ! !!! 😛  (Y) (Y) (Y) 😀

<3 Vi snakkes da bloggen :*

6 kommentarer

Siste innlegg