Favoritt-Fredag

Nr 1: Ariana Grande- In to you. <3
Denne har sått på annlegget så og si de 3 siste dagene!! Jeg kan virkelig ikke få nok av den!!! I begynnelsen var jeg langt fra en faen men så plutselig bare traff den meg og jeg hadde dilla !! <3
 

 
 
Nr 2: Miguel- Adore. <3
Hvor fin e rikke denne sangen da dere??? Elsker den !! 😀 <3

Nr 3: Calvin Harris ft Rihanna- This is what you came for. <3
Jeg veit det er syykt mange som bare elsker fden forrige sang fra Rihanna.. Den derre work,work,work,work,work,wooorkkk!! Me?? Not so much ! (Y) Finner den ikke litt interessang engang, synst faktisk den er jævlig dårlig (Y.) Men denen der i mot?? Top Notch  :)))

Nr 4: Flo Rida ft Jason Durulo – Hello friday. <3
Denne sangen passer perfekt siden det er fredag synst jeg!! 🙂 Dette er en gjenganger som går på Trace urban OFTE.. Noe som også har fått meg til å like sangen til slutt. Enkelte sanger må man jo bare få peppra inn i huet også “BOOM” så bare liker man den (Y)

 
0 kommentarer

Siste innlegg