Dette friluftslivet kan bondefolka faen meg bare ha for seg selv (Y) !!

Heisann ! 🙂 I går var jeg, mamma og Casanova en tur ute i det ville fri. Joda det var veldig fint de da, kjempe deilig vær å vi koste oss masse. Jeg med min vonde akillez, mamma med sin vonde rygg og Casanova med sin nedtråkket fot (Y) Yapp.. For ett team da dere!! HAHAHA Herreguud 😛 Gikk oss vill også gjorde vi. Jeg fikk fullt av innsekter sittendes fast inni håret!, kuer som sneik seg rundt oss. JADDAAA la oss ta oss ett minutt av stillhet så dette her får synke litt…. For vi alle veit vel at dett friluftslivikke akkurat er noe for meg???! Så jæævlig langt ifra faktisk. Hadde det ikke vært for alle innsektene og kyra som springer rundt på jordet så hadde jeg nok i dette øyeblikket vært over alle fjelltopper skal jeg si deg. Alle har jo fått med seg at jeg er den største by-jenta plassert feil på bondelandet. Så noen fjellgjeit blir jeg nok ALDRI!!!!!! (Y) xD Nei veit du hva.. Den derre utelivsgreia kan bondefolka faane meg bare få ha for seg slev altså!!! xD HAHAHHHAHAHAHAHAH. Greit nok at det kanksje er en trend her blandt fjellgeitene som bor her, men det kommer ALDRI til å bli en trend hos meg. Jeg synst det er skummelt jeg å surre rundt alene oppi skauen!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bilder tatt med mobilkamera)


 

På kvelden før leggetid fannt vi ut at vi skulle sette opp det nye teltet som Isadora fikk med bestemor og bestefar. Jeg for min del hadde fått nok av friluftslivet og i tilegg begynnte det å regne skeikkelig så vi slo teltet like gjerne opp i stua som er ute på terassen (Y) (Y) Her koste vi oss med film, dessert og litt snacsk. Før kveldsmat 😀 Egentlig var planen at jeg og Isadroa skulle sove i teltet men Isadora baylet på meg. Noe jeg egentlig synst var helt greit for det teltet var selv litt lavt til lille meg , jeg fikk nesten litt panikk der en liten periode faktisk å jaget mamma inn i det istede! 😛 xD 😛  HAHAHAHAHHAH

I går blei det lite blogging fordi jeg la meg sammens med Isadora i 8-9 tiden og der sovnet jeg helt til i dag tidlig. Energifull som bare F så nå har jeg ringt til en venninne å vekka henne… hvorfår?? For vi skal på FJELLTUUR!!!!! HAAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHA

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg