V.I.P åpning på bondelandet

Hei folkens! 🙂 i dag er det fredag og jeg har mye på agendan! Ikke bare skal jeg bake kake til bryllupet som skal være i helgen til en venninne av meg. Men også skal jeg få ordnet hjemme til helgen før jeg der etter får besøk av en sminkemodell i forbindelse med ett sammerbeid med VOGE i Oslo!! 😀 Tenk noe så spennendes da dere??? 🙂 🙂 Videre på kvelden skal jeg på festligheter med en herlig gjeng, noe jeg ser så sinnsykt fremover til!! Vi har lenge snakket om denne festligheten så da at dagen ENDELIg er her er jo bare helt fantastisk!! 😀 I Dag var været en del mye kjøligere enn tidligere men det er hel ok for min del egentlg (Y) 🙂 LItt deilig med avkjølig også, er det ikke? 🙂 🙂
 

På Onsdag var vi en tur på VIP besøk på den nye Europris butikken her på bondelandet 😛 Og daaamn den butikken var stooor da??! :O Let me tell u!! Herreguud, de som jobber i dne kjeden har vært så syykt flinke med å bygge butikken på bare 1 og 1/2 uke (Y)!! Butikken såg driit bra ut og der var sykt mye gode tilbud og masse forskjellige varer. Akkuratt dette en bondeland-bygd trenger !! HAHAH <3 Her fikk vi som var innviterte handle akkkuratt dte vi ville “dagen før dagen” åpningen. Vi fikk gode tilbud og bra service (Y) 🙂

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg