Jeg er en stor fan

Hei dere! 🙂 Som sikkert bare dere nærmeste veit så er jeg en sykt stor fan av The Bad Girls Club (Y) Når jeg var yngre og programmet gikk på tv Norge husker jeg at jeg synst det var gørr AF!! Men på dne tiden så såg jeg jo aldri fulle episoder, bare noen klipp når det ikke var noe annet å se på tv og jeg switchet mye! I tilegg var det på den tiden hvor jeg ikke skjønnte alt av engelsk og texsten gikk alltid så fort i fohold til lese skillza mine! Lol 😛 Men nå når jeg har blitt eldre så bar eeeelsker jeg det!! Det er faktisk en av mine favoritter å se på (Y) Det er bare såååå sykt mye drama i hver eneste episode og du vill bare fortsette og fortsette med å se mer og mer!! Nå har showet kommet til sin 15’ende sesong så jeg tenkte vi kunne se sessongen sammen ? 🙂  <3  Jeg tenkte vi kunen ha en ny spalte her på bloggen. Nemmelig “Bad Girls Thursday” .  Så første episode av kommer allerede i kveld, stay tunde!! (Y) Jeg gleder meg !! :*

Her er en liten smakebit på hva showet handler om og her er traileren fra sessong 11, daaamn.. De jentene der kan å trøkke noen slag fra seg ass.. Giiirl!!!
 

0 kommentarer

Siste innlegg