Skal den pulten og stolen stå der??! JA den skal det, tenk!

Hei alle mine søte lesere!! 😀 Nå har jeg hangla veldig de 2-3 siste dagene og det er mange grunner til det(Y). I går var jeg som tidligere nevnt hos homeopat (hun som skal hjepe meg med å bli kvitt allergien igjen) Sist jeg var på apoteket for å få tabletter hadde apoteket fått beskjed om å bestille inn medisiner som homeopaten gir resept på. Men når jeg dro bort får i handle… Tror dere at de hadde inne på lager da????!  NOPE … HALLO… Dette er ikke NY-C liksom!! De hadde “glemt” eller “ikke fått” beskjed om å betsille inn. Så nå må jeg faaen meg vente i hele 2 uker før jeg får det jeg trenger. Så syykt irriterendes igrunn for jeg skulle helst hatt den jævvla MEDISINEN I FORRGÅRS liksom!!!!!!!! 😛 Sånn person er jeg skjønenr dere. Skal helst ha ting før jeg selv kommer på at jeg trenger eller vil ha det ! ;P hahaha.. I tilegg når vi var på tur over fjellet, tror ikke dere at vi hadde klart å pungtere også da?!?!? Himmel. Bare flaks at vi sto fast midtt i mellom der det faktisk AKKURAT finnes dekning!! xD HAHAH.  Etter vi var i Sykk dro vi videre til Ålesund (Y) Casanova haater å være hjemme alene. Han liker nok ikke alle spøkelsene som er der på lik linje som meg (Y)


Anyways. Nå sitter jeg på den nye rosa “pulten” min og den fine hvite stolen som er kjøpt fra ikea. Betalte så vidtt over tusen-lappen for begge deler noe som jeg selv synst var super rimelig!! Frister å kjøpe mye mer av det jeg trenger til buisness rommet, men først må jeg få orden på alt det andre. For øyeblikket sitter jeg midtt i stua og blogger. Folk som komme rpå besøk bare “skal den dere pulten og stolen stå der?!?!?” Nesten rett forran tv 😛 hehe. Jeg sitter ganske fint her jeg og bloggingen går som en lek. Så JA… Den skal slå der  en liten stund til, tenk!! 😛


 

0 kommentarer

Siste innlegg