Some nasty shiitt

YO!! Nå sitter jeg her å nyser så snørret renner og vippene fyker!! Stakkars Leirmo som er på bess, nyser jeg 5 ganger til så tisser jeg meg ut likosm.. IKKE kødd engnag!! xD  Flaks for han at han sitter i soffan og jeg på pulten og den nye stolen min! Kan ikke gjør noe “uhell” her akkuratt for stolen er hvit!! hahahahaah!!! SOME NASSSSTY SHIITT!! LOL. Og dette bare pga allergi som jeg fikk av ett glass smoothie ??! :O Når det er så sterkt lys ute men akkuratt perfekt til en selfie men sammtidig så svir det i øya!! 😛

 

I dag var vi hos legen ja. Isadora blei lytta på og sjekka ut. Hun har symtomer på luftsveiinnfeksjon så om dte blei verre måtte hun komme tilbake, men inn til videre skal hun bare leve “normalt”. Etter vi var hos legen dro vi på bakeriet og spiste med mamma. <3 En tur på lekebutikken, hjem å spiste middag så måtte jeg videre på ett hyggelig møte 🙂 I morgen skal jeg en tur til sykk til den derre homeopaten min så videre til Ålesund. Nå har vi akkuratt skrudd opp det nye bordet mitt og nå  skal vi se på paradise før det videre blir natta. Vi snakkes da. Sorry for dårlig update men når jeg tok med meg mcen for å blogge hos mamam og pappa før jeg dro på møte møtte jeg en sort skjærme som jeg IKKE hadde tatt med ladern til (Y) Driit kult liksom! 😛

0 kommentarer

Siste innlegg