Favoritt-Fredag

Hei dere!! Som jeg sist fredag snakka om så kjører jeg favoritt-fredag en stund nå fremover. Dette går ut på at jeg dele 3-4 sanger som jeg absolutt bare digger. Vi aller fleste  er jo avhengig av musikk og mange av oss lytter til musikk også opp til flere ganger daglig… Riiight?? 🙂 Gøy om dere selv kommer med tips på musikk jeg kan poste så kan vi alle mimre sammen på en fredagskveld, sant?? 😀 Alltid gøy å oppdage sanger selv om det er ny eller gammel musikk synst jeg 🙂

– Jeg selv er jo så utrooolig glad ii hip hop og rap!! Det er liksom nr1, men sammtidlig bare eeelsker jeg listepop. Jeg er egentlig ganske allsidig når det kommer til hva jeg har på ørene no som da for min del er veldig greit. Veit det er mange som er sånn “åååneeeei… IKKE DEN SANGEN DA!! eller IKKE den sjangeren osv…” Det synst jeg er veldig tåpelig og dumt for da går man faktisk glipp av mye!! 😉

 

Nr1: Tory Lanez- Say it. <3
Denne sangen er bare sååååå fin og fengendes. Jeg bare ELSKER den og går aldri lei. Kan sitte i timesvis om ikke en hel dag barre å lytte til denne. Jeg mener det.. Her er det fare for avhengighet altså!! I tilegg en up coming star så gleder meg til å høre hva mer han har å by på!! (Y)

 
 
Nr 2: Charlie Puth ft. Lil wayne – Nothing but trouble. <3
Denne saggen kom vel ut i september i fjor å jeg var allerede hekta bare da!! Men nå i det siste er det flere og flere som har fått øyene oppf or denne låta.. Den er bare KONGE!!! ELSKER DEN!! Guuud dere aner virkelig ikke hvor mange sanger jeg EEELSKER.. Så det kommer jeg nok til å tyte om heletiden til dere blir lei og enda litt ti!! xD Charlie Puth blei jo kjent etter at han gjorde låten “see you again” fra Fast and Furius som kom ut i fjor. Det var igjennom den kjente Youtube kanalen at Charlie P blei oppdaget. Han har tidligere skrevet mange sanger og igrunn var FAF interissert i den “see u again” låta men etter at de prøvde utallige folk til å synge låta så var alle enige om at det var ingen andre som sang den sangen bedre enn CP. I tilegg har han lenge vært en “nær” venn av Ellen DG så hun har hjulpet han langt på veien når hun innviterte han til å komme på showet hennes. Synst han er dyktig jeg (Y)
 
 
 
 
Nr 3: Rae Sremmurd – No type. <3
Dere som har hørt fra desse gutta før veit at de har MYE å by på!! Til tross for deres unge alder har de på kort tid sammarbeidet med flere store artister og kjente profiler. Jeg synst de faktisk er ganske inspirerendes og ikke minst talentfulle!! (Y) Absolutt fan!! :*
 
 
 
 
Nr 4: Tylor Swift – Wildest Dreams. <3
Tenk at Tylor egentlig bare er ett år eldre enn meg, det er bare såååååå sykt å tenke den tanken siden hun opptrer så sykt mye mer voksent og i tilleg ser mye eldre ut!! :O :O Utseende messig er hun en jeg vanligvis ikke hadde snudd meg etter men hun virker som en veldig jordnær og god type. Hvert år stikker hun av med priser i hytt og gever på forskjellige eventer og prisutdelinger så alle prisene hun har hjemme i skapet snakker vel en hel del for seg selv??! 😛 #Teamtylor! 
 

Nå er det endelig helg og i tilegg påske. Hva skjer? Har du noe spennede på agendan?? Nå sitter jeg å titter på tv med mamma. Idol er akkkuratt ferdig så da blir det vel å switche gjennom kanalene for å se om det er en brukbar film eller program utover kvelden (Y) Synst ikke synd på alle dere Party-peepz som ligger rett ut og er fyllesyk i morgen!! xD Jeg er heldigvis og sjokkerende nok ikke en av de !! 😉 Ha en flotters kveld da om du er hjemme eller ute. <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg