Du er så dum og feit. IKKE SPIS!!

Jeg våner og sre ut vindu. Æsj.. Hvor er solen? Er solskinnsdagene over for dennegang? Jeg håper det ikke snør eller regner, da blir det en nedtur på dagen! Jeg titter litt i taket før jeg labber meg inn på toalettet, tisser og drar den tunge kroppen inn på kjøkkenet. Jeg titter i kjøleskapet… Ikke noe mat. Jeg titter i matsakaper, heller ingen mat. Jeg har noen knekkebrød men ingen pålegg. Jeg finner ingenting som frister. POKKER, nå har jeg glemt å handle! Magen skriker og jeg er helt kvalm. Jeg er sulten som faen men går en tur på gangen og blir ståendes en stund å titte på meg selv i speilit. Speilbildet snakker til meg!! HVA FAAEN??! Speilbildet sier mange forskjellige ting, og speilbildet har rett. Jeg trenger ikke snakke for tankene snakker for seg selv.

 

– Trenger du i det heletatt  mat?! Du er jo ganske rundt og feit, hva har skjedd med deg??  Spiser du mer nå så går det bare en vei, vennen min og den veien er baer opp. Du ser helt motbydelig ut, blubben og JÆVLIG!  Du klarer deg noen timer uten mat du, eller?? Du sprekker vel slik som alltid, du eier ikke styrke eller karakter lengre… Hva har skjedd med deg?  Skjærp deg nå, ta deg sammen!! Finn den viljestyrken din, det er jo bare mat. Du MÅ IKKE SPISE!!  Mamma sa du?? Kjære, søte, og ikke minst FEITE deg ikke vær dum nå.  Å spille på mamma kroppen er vel kanskje litt i seneste laget nå etter snart 3 år?? Hvem faaen er det du prøver å lure?? Deg selv?? Vel.. Gratulerer.. Det klarer du jævlig godt også!! (Y) Ingen andre rundt deg som biter på den. Og om de gjør så er det de som ikke har sett deg ordentlig enda eller de som er blinde. Se på alle de andre menenskene rundt deg. De er jo slanke og fine. Hvor mange jenter/ damer kjenner du og ser i det dagligeliv, de har barn og mange opp til flere også.. Er de feite?? NEI!! Det er bare du som er feit!! Hvorfår klarer du ikke å gå ned i vekt di feite ku??!!?? Og hvor vanskelig kan det være??! Jeg blir såååå flau bare av tanken på alle de gangene folk har ropt etter deg eller kallet deg tykk, blubben, rund og feit!! Hvorfår jeg blir flau tror du?? FORDI DE MENNEKENE HAR SÅ JÆVLIG RETT!!! Mange mødre er jo langt fra så feite som du !! Du er 25 snart 26.. SKJÆRP DEG!! I tilegg er du alene mor.. JOg jeg skjønner godt hvorfår… Hvorfår spørr du?? PGA VEKTA!!!!!!!! Du spiser sunnt hver dag, jeg ser jo det. Ikke drikekr du brus. spiser junk elelr godteri. Når du trener tar du den helt ut MEN HVORFÅR I HELVETTE GÅR DU IKKE NED!?!?!?!? Du er patetisk!! Jobb hardere!! For dette er IKKE godt nok!! DU er ikke god nok!!

 

Desse tankene streifer nok mange mennesker enten om dte er engang i blandt eller hver eneste dag. Hvorfår må andre mennester legge sge bort i vekten til andre? Hvorfår må man kommentere? Og hvorfår er det mye mer aksepterendes for gutter/menn å ha litt exstra på kroppen enn oss jenter??! I mine øyner er detet urettferdig. Og i tilegg.. Om en erson har noen kilo exstra å gå, tror ikek du at denen personen er Obs på dette? Skjønen rikke vitsen i å rett og slett MÅTTE bry seg. Hold helelr tankene dine for seg selv. Du veit aldri hvor mye dine “fornuftige” meninger kan såre noen andre. I tilegg om man møter en svak person så er det nettopp DINE ord som kan få han elelr henne til å vippe av kanten og dte for godt!!

– Kankje noe å ta i betrakting nestegang når man ikkke har noe fint å si i det heletatt?

0 kommentarer

Siste innlegg