Very Cavallari- En ordentlig drittsekk!

For bare noen få dager tilbake såg jeg ferdig alle sesongene med “the real housewife’s of  beverly hills” og venter på nye episoder. 

I mellom tiden har jeg sett alle de nyeste episodene med KUWTK og venter på nye der også. Derfor begynte jeg å bla i arkivet til tv 2 sumo og der kom jeg over tv serien “Very Cavallari”. En reality serie jeg har sett trailer til før og som jeg syns kunne se litt spennende ut også.

I denne serien er hovudpersonen ingen andre enn “bitchen” Kristen Cavallari. Et ansikt mange av dere 90-babies kjenner igjen fra reality serien “the hills”, ” laguna beatch” og “the city”.  

Seriene som gjorde Heidi Montag, Lauren Conrad, Whitney Port, Audrina Patridge, Spencer Pratt og mange andre mennesker kjendis over natten, “back in the days”. Blant annet også stebroren til kardashian klanen, Brody Jenner. Bare For å nevne noen…Ikke bare var de store forbilder i Hollywood på den tiden, men tv serien var også utrolig underholdene med masse “teenage drama”. Så derfor hadde jeg store forhåpninger til “very cavallari”.

Men herregud den skuffet meg som faen!  Jeg kjente jeg oppriktig blei  skikkelig lei meg. Og ikke klare jeg å finne en ordentlig trailer til dere heller, så dere kan få se hvor store forhåpninger jeg hadde til serien.

Jeg begynte smått å se på serien i dag og jeg tror ikke jeg har kommet meg halvveis engang før jeg begynte å fikle med noe annet i stede. Det tok heller ikke mange minutt før jeg skjønte at mannen hennes også er en jævla stor drittsekk… Jeg fikk rett og slett avsmak, orker ikke sånn holdning i tillegg til kjedsomhet! ooommmggg😫😫

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg