The struggle of a blogger…

OMG dere… I dag har jeg vert våken siden 04:30 å  føler meg som tidenes gyngehest! Formen er bedre men jeg har sovet så vanvittig my de 4 siste dagene at ryggen har blitt sår.. DA veit man at det er på tide å bevege seg litt!

Nå er jeg lei av å ligge, men jeg måtte jo ligge i sengen fra kl 04:30 til 07:00. Hva annet skal man finne på midt på natten liksom? i tilegg til de tankene mine da dere.. De plager meg også velig mye! Av en eller annen grunn skal hjernen min vær så syykt kreativ om natta, det tar fra meg store mengder av nattesøvnen! Er det noen andre som har det slik eller?  Det som også er helt vanvittig å tenke på er jo at det faktisk finnes mennesker der ute som starter dagen sin og drar på jobb allerede kl 05… Daaaym… Snakker vi om super helter eller??!

I dag har jeg allerede klart å svi 1 toast, 1 ostesmørbrød og glemt slå av ovnen.. Jeg er trøtt med andre ord å 04 er alt for tidlig for mine del på morgen kvisten, eller skal jeg si natta??!

I dag føler jeg meg litt mer inspirert og kreativ igjen og det er deilig! Og i dag har jeg sykt lyst til å trene! Nå er det bare 6 dager til avreise å jeg er mega redd for å legge på meg,  før jeg skal sprade rund i bikini forran kjæresten og instagram familien.. hahahahahh..

“The struggle of a blogger….. right?”

🐵🙈

0 kommentarer

Siste innlegg