Skuffelser i kø på løpende bånd

Hei følgere! I dag titta jeg på kalenderen og innsåg at det kun er typ 2 dager igjen til nyttår. Jeg får ofte spørsmål om jeg har noen nyttårsforsett for det kommende året, 2020. Noe jeg også kanskje har.. Men ikke så mange da, og sånn uansett… Spiller det egentlig noen rolle? Er det noen som i det heletatt bryr seg om de dumme greiene der?!!!!!! Or what nah…?I fjor var jeg super giret på 2019 og hva det nye året hadde i vente. Jeg hadde til og med en egen YT film hvor jeg både lagde å viste frem min vision board for det kommende året. 

Vel…. Sånn er det så absolutt IKKE for 2020, langt der i fra. For i dag er jeg sinnsykt skuffa og har følelser inn i meg som jeg ikke engang klare å sette ord på! I dag har jeg det skikkelig drit kjipt og ikke minst jævlig. Så nyttårsforsett er liksom det SISTE jeg gidder å tenke på akkurat nå. Orker ikke å gripe dagen engang. Det virker som skuffelsene bare står linet opp i kø på løpende bånd klar for å bli tatt i mot, fy faen altså. Jeg har ikke ord.

Vi snakkes!!!

0 kommentarer

Siste innlegg