Pinlig, kan liksom ikke noe for det

God morgen folkens! I dag er det onsdag og vi er nok engang halvveis i uka.

I natt er det ikke bare Isadora som har hatt mareritt men det har jeg også. Kl 05 kom det ei trøtt snuppe inn og la seg i midten av oss voksne. Hun er så søt der hun legger seg med skikkelig smilende og strålende bolle kinne og stryker meg på armen til vi begge sovner, i mens jeg holder godt rundt henne. aaah- magisk! Hun er bare verdens beste altså. 💕

I dag har Isadora vert med tannlege, en time vi sikkert har fått innkallelse hele 4 ganger før, tidligere i sommer. Kjempe flaut! Men sånn er det når man skifter nr, kan liksom ikke noe for det.🤷🏼‍♀️

Anyways… Hjemme har vi fyrt i peisen helt siden kl 06 så nå er det deilig og varmt her. Kjæresten står på kjøkkenet å ordner frokost i mens jeg sitter på stua og skal til å jobbe litt. I dag har vi barne fri og har også planlagt dagen litt der etter. Hva vi har funnet på i dag får dere vite i løpe av dagen 😉 Syns vi er ganske flinke til å gjøre ting hele tiden jeg. Dagene er liksom aldri den samme her hjemme og det er heller ingen sure mine på noen av oss, det liker jeg kjempe godt!

 

0 kommentarer

Siste innlegg