konfetti, flagg og nasjonalsangen på full drus

hello there. så utrolig gøy å se at så mange av dere har klikket seg inn i det siste, det gjør meg faktisk helt sinnsykt glad skal jeg si deg. jeg har lagt merke til at jeg ikke er så veldig flink til å bruke stor bokstav etter punktum, men jeg har blitt bedre på den rettskrivingen å “slurver” ikke like mye som før. stor bokstav  er noe jeg ikke har brydde meg noe særlig om tidligere når andre har “på peket det”, men nå har det vel gått opp et lys for meg selv også så her må en endring til. men ikke i dag, haha!

anyways..

nå har vi vasket litt i vinduskarmer her på hytta  tørket støv og kastet en hel haug med “skrot” som vi ikke ønsker ta med hjem. vi har satt på plass noen pynte gjenstander for å gjøre det litt finere til fotografering og visning. isadora har hatt besøk og nå er vi alle 3 skrubbsultne å klar for butikken. vi  hadde kunne spist en kamel liksom, det er heilt villt! men likevel er det glede i hjemmet og sang for full hals for den store dagen  i dag, da vi ENDELIG fikk opp det “dumme” selges skiltet.. woohooo!! hadde jeg kommet på det før skulle jeg stått med både konfetti, flagg og nasjonalsangen på full drus! hahahaahhaahhhahahahhah.. ja jeg syns jeg ser det, eller hva?

😆👏🏽👏🏽🎉🎉🎉💯👌🏾💥

0 kommentarer

Siste innlegg