I dag har det skjedd MYE! Karma

Halla potetsekker! Hva skjer? er vi alle glade på denne stormfulle torsdagen eller? 

For min del har dagen vert utrolig lang og det har skjedd MYE! Jeg har både døgnet siden i går, stått fast i trafikken til vigra så jeg ikke rakk første fly som gikk kl 09:10 og måtte booke om hele reisen min til kl 14:20 i stede. 

På vigra var alt håp ute, jeg var både trøtt og kald. Men veit dere hva som skjedde eller??  Omg.. Jeg møtte tilfeldigvis en venninne som jeg blei kjent med for sikkert over 10 år siden. Vi var i samme venne gjeng og hun jobber som sikkerhetsvakt på vigra. Jeg har jo møtt henne noen ganger når jeg har flydd, sakt hei og har henne på snap liksom. Hun var både super søt og super snill som virkelig brydde seg om hvordan jeg skulle løse situasjonen min. Og på et tidspunkt vurderte jeg sånn serr å booke inn på fly hotellet bare for å få meg noen timer på øyet før jeg skulle videre. Jeg var sliiiteeeen!!!Det mange kanskje ikke veit så er jeg litt sjenert av meg selv om det ikke virker sånn.  Der satt jeg da i innsjekkings hallen på vigra mutters alene. Flyet hadde jo gått så det var jo bare å drite i. Etter mye om og menn, skal skal ikke så spurte jeg henne venninna mi som jobbet der når hun var på vei hjem: ” Unskyld meg og sorry viss du syns dette blir både feil, merkelig og ikke minst teit. Men tror du jeg kan bli med deg hjem? Du kan si nei om du syns dette er veldig rart siden vi ikke har heng med hverandre på mange år, men jeg må bare spørre?!”.Oommg dette er noe av det mest forferdige jeg har gjort på mange år, nettopp fordi jeg er så redd for at sånne situasjoner som dette setter personen jeg snakker med i en skikkelig ubehagelig situasjon! Jeg hater å være til bry for andre å da i allefall om situasjonen egentlig ikke er ønsket og man får vanskeligheter med å si nei når det er face to face. Jeg skjønner den! 

Men tror ikke dere at hun va så vanvittig snill å ja “ja klar du kan det herregud stakkar”. Omg! Så da var jeg så heldig å fikk  bli med hjem til henne. Hun var så søt da, tilbydde meg både mat, drikke og alt mulig selv om henne selv også var trøtt etter hun startet på jobb i gal kl halv 5! Beklaget for “rot hjemme” fordi hun ikke var forberedt. Hallo det skjønner jeg jo! Men det er mye rotere hjemme hos oss til tider til og med når vi er berette 😇 Så der gikk veldig fint.

Hos henne lå vi på sofaen med pledd å pratet i sikkert en time. Og selv om det har gått mange år nå uten at vi har hatt så veldig mye kontakt sammen så hadde vi fortsatt veldig mye å prate om. Så mye at vi begge blei enige om å avbryte samtalen for å i det heiletatt klare å sove.. ahhaha! Fantastisk! 😍 

Videre fikk jeg booka om billettene min, sovet i ca 2 timer å der etter kjørte hun meg til fly bussen. Heldig som jeg var bor hun ikke lange biten fra flyplassen selv så det passert jo helt perfekt at jeg møtte på henne. 

Det er litt sånn som jeg sa til henne “jaja.. Nå fikk jeg jo besøkt deg også så nå veir jeg hvor du boooor” Baaahaahahahhaahha 🤣 Hellig! Håper du får jævlig bra karma snuppa 💯 og rusen takk for gjestfriheten! 💕

0 kommentarer

Siste innlegg