En liten update før vi pæser ut

Hei der hjemme folkens og for en dag! Selv om det har vert stygge vær ute går det i full rulle her hjemme både med kjærligheten, feiring, jobb, barn og vanlige greier. Dagen i dag kunne ikke startet eller avsluttet noe bedre for vi har stor kost oss i hele dagen med oppvarting av papin å masse kyssing !!! I tilegg var jeg så heldig å få hele 2 nydelige rosebuketter på hans bursdag som ett symbol på vår første mnd som forlovede <3

I dag har vi hatt besøk av bestemor og bestefar på middag hvor taqitoes sto på menyen og isadora har hatt besøk av en venninne. Nå går vi mot helg igjen med storm skritt å jeg er like sjokkert nå som jeg var forrige helg! Jeg sier det igjen: «tiden går alt for fort!!» føler ikke det er nok timer i døgnet i det heletatt, men nok om det. Det er en del av dere som har spurt meg hva papin fikk i gave fra meg og isadora å vi booket han inn på en 7 timers lang tattoo session om ca 2 uker… WOOOHOOO nå blir det cover up dere, eller hva?  Her hjemme er det natta for våres del med mye kvelds kos før vi pæzer ut å er klar for enda en ny dag i morgen tidlig! Vi blogges!!! 

0 kommentarer

Siste innlegg