Jeg er noe så ekkel som en ….

Æsj.. Nå satt jeg akkuratt å skulle poste ett innlegg men så datt internetten selfølgelig ut før jeg fikk lagret det så nå er det borte!! Typisk. Men ja anyways nå skal jeg legge meg,. Nå har jeg fikset neglene mine som til vanlig er sykt “ekkle”. Jeg er noe så ekkelt som en neglebiter skjønner dere. Så det er sjeldent jeg har noe spesiellt fine negler! 😛 Ekkel sier du?? Ikke det heletatt. Hva er så farlig med å spise negler? Om du synst det er ekkelt så vasker du hendene alt for sjeldent!! AHHAHAHH 😛 BOYA!!
 

-Nå er det natta på meg. Skal opp tidlig i morgen å videre til homopat? Hun skal hjelpe meg med allergien så jeg får hjelp. Er ikke så veldig keen på å ha flere dager hvor jeg bare ligger rett ut i senga og ikke kan gjær en dritt. Det egner seg dårlig på sommerstid for en alene mor som skal bruke mye tid ute sammens med datteren sin.<3 Jeg var hos denen homopaten når jeg var ygre. Tok noen medisiner i 3 år isch og har ikke hatt allergi igjen før i fjor. Så jeg har skikkelig trua på hun her altså. Vi blogges da, natta :* Btw.. hvoe fab er ikke desse neglene ??!! <3 <3 IIIn love!


 

1 kommentar

Siste innlegg