Valentines day- Min mening

Nå er det ikke lenge til valentines day som allerede er på fredag folkens! Tenk at tiden har gått så sinnsykt fort at vi allerede snart er i midten av februar 2020. Blir jo helt svimmel av tanken jeg.

Valentines day har alltid vert en av mine største favoritter i året. En dag jeg også egentlig liker bedre enn bursdager osv. Selv er jeg jo en skikkelig romantiker som elsker både kos og kliss, det ligger mye i min personlighet. Og da er valentine perfekt til faktisk “få lov” til å være litt ekstra uten noen unnskyldning og “stress”.

Jeg er veldig glad i menn som også er ganske romantisk. Som viser masse kjærlighet, følelser og ømhet over for sin kjære men da også på daglig basis. Ikke en som kaster bort tiden sin på noe annet ubetydelig-tull i stede…Jeg syns det er så vanvittig fint å tenne lys sammen, drikke litt vin sammen , spise en sinnsykt god middag sammen i noe sexy undertøy. Åpne gaver sammen å avslutte kvelden på soverommet med nærhet og gode gode samtaler helt frem til morgengry. Det å bare ha øyene for hverandre og kunne kose seg i hverandres selskap uten telefon og alt det andre “extra” rundt er vanvittig viktig og ikke minst hyggelig! Jeg liker sånne kvelder best.

På valentine kan man virkelig kjenne kjærligheten fylle hele hjerte med ekte følelser og glede. Hvor alt bare føles trygt og godt. Du blir glad av personen du tilbringer dagen med og det føles ut som hele kroppen din skal bruse over av sommerfugler fordi livet er helt fantastisk. Aaah…  Ja du følte på den følelsen du også, ikke sant?

Men! 

Om du ikke føler alt jeg har nevnt lengre oppe her for personen du har rett foran deg? Ja da er det faktisk null vits i  å feire valentines day over hode! Da later man jo bare som og “faker” som man føler noe i det hele tatt når sannheten er det stikk motsatt!

Så istede for å sette deg selv på pinebenken hele dagen bare for at en annen person du egentlig ikke bryr deg så mye om skal bli happy, tilfreds og fornøyd kan du vel  heller spørre deg selv dette:

Hva betyr egentlig denne personen for meg?

Gjør denne personen meg lykkelig?

Er dette noen jeg vil tilbringe fremtiden med?

Er personen en distraksjon?

Noen du finne “trøst” i?

Noen du bare bruker som “selskap”?

Noen du bruker for å “glemme” noen andre?

Et evig tidsfordriv? 

En “Re-bound”? 

Er det noen andre du heller ville brukt tiden din med på valentines day. Eller hvilken som helst annen dag?

Er det noen andre som konstant popper opp i tankene dine som også tar pusten fra deg?

Noen som gjør deg litt svimmel og ør? Noen som får deg til å trekke på smilebåndet?

Noen andre du savner? 

Er svaret ja….? 

Well….

Da kan man like godt bare sitte hjemme eller finne på noe annet alene den dagen for  å skåne både den andre og ikke minst seg selv for  falsk oppførsel og falske forhåpninger. Du sitter jo bare å lyver til deg selv og hele omverdenen.

For en latterlig gjøring, hvor lavt kan man synke egenrlig?  Ja herregud.. 💯

0 kommentarer

Siste innlegg