Uken som gikk

Ukens opptur: Omg.. Ja hva var det? Herregud jeg er så sykt dårlig til å huske og tenke tilbake på ting at det nesten er litt små flaut noen ganger. Haha! Hm… Altså jeg hadde jo besøk både fredag og lørdag, noe som var utrolig hyggelig.

Det fine været som var i helgen er også alltid en vinner og tempen igjennom hele uka har vert ganske digg altså, selv om det ikke har vert så mye sol. Og at jeg heller ikke var helt død dagen der på er også ganske posetivt,  i guess.  Hva annet spennende skjedde i uken da? For uten om å tulle rundt i ukedagene med snuppa mi😍

Well.. IDK… Husker ikke så tror nesten jeg må begynne å skrive ned notater i løpe av uka for å være ærlig. Ikke særlig kult å lese om “uken som gikk” når hukommelsen til skribenten er like kort som en gullfisk hjerne. 🐠

Men også det fine denne uken er at jeg har fått brettet sammen og ikke minst lagt på plass alle klæra på riktig sted. Vil ikke engang nevne hvor lenge enkelte plagg har stått i stamper.  Herregud jeg er flink, hahahahhaahahah! 😆🚨

Ukens nedtur: At kjøkkenet har vert konstant bombadert uansett om jeg har  ryddet det hele 1, 2 og 3 ganger i løpet av dagen.  Gjesp…. Kjedelig! 😴 

Og ikke for å glemme at regjeringen satt inn nye regler og tiltak med å stenge utesteder/uteserveringen kl 24:00 for å forhindre noe mere smitte. Jeg skjønner jo litt den men kanskje de heller burde sette fokus på å stenge GRENSENE-FØRST!!??🤦🏼‍♀️

Ukens cravings: På mat fronten har jeg hatt helt dilla på frukt. Det er bare så sykt digg om sommeren!

Men bortsett fra å ha dilla på frukt har jeg blitt helt nerd og hekta på Super Mario Oddessye. 4 real-4 real og det har blitt mange søvnløse netter pga det. Noe som biter både meg og andre mennesker rundt meg skikkelig hardt i rumpa, nettopp fordi jeg blir så sykt lite tolerant, fort irr og “små sur” når jeg ikke ikke sover nok. Ææææsj… SPY! 🤮🤮

Ukens tanker: At absolutt ALLE på YT roper som faen hele jævla tiden. Og det er nesten umulig å stenge lydene ute når Isadora sitter å ser på noen av filmene på den plattformen. Syyyykt irr, spess når jeg skal jobbe!! 😤😤😩

 

0 kommentarer

Siste innlegg