touch down malakoff

heia bloggen! i dag er jeg så ufattelig svimmel at det å bare se på telefonen er en prestasjon i seg selv. her på malakoff har vi det bra dere! sola skinner og stemmingen er på topp. i går ankom vi “pod town” i 16 tiden og var veldig fornøyd med det. her på campen vår har vi private toaletter, vip “lounge”, hengekøyer, airconditionen og ansatte på jobb hele døgne.

at vi valgte den mer luksuriøse måten å campe på er neimen ikke feil selv om det koster litt extra, men fet er det så absolutt verdt!  sengene er myke, jeg har eget sminke speil, stasjon til å både krølle, glatte og føne håret,  ja alt er bare helt perfekt!

når vi kom oss i orden åpnet vi noen øl, satt på vippene og kledde oss om. videre dro vi på festival området for å se noen band som papi liker godt.

etterpå dro vi for å slappe av i den fine VIP hagen . her solgte de masse sider og vi fikk noen super teite solbriller haha! der møtte vi noen venner av forloveden som faktisk er fra samme plass. noen av de har jeg allerede møtt fra før, vi hadde det super hyggelig.

jeg var også så heldig å møte på noen av dere lesere, jeg knipsa en haug med bilder og møtte plutselig på jenta mi  Else Koss Furuseth. hun har jeg ikke sett på år og dag så det var utrolig morro å “catch-up” kvelden med henne.

i dag var jeg oppe kl 08 og på “jakt” etter vann, munnen var tørr og jeg var varm. nå er kjæresten på handle for å ordne frokost og jeg skal til å ordne meg for en ny runde med en hel haug av fantastiske mennesker!

0 kommentarer

Siste innlegg