Spontan tur

Omg folkene. I går tok en venninne kontakt hvor hun spurte om jeg ikke ville komme til Ålesund for å dra på Halloween fest i dag. Da kjæresten dro på jobb bestilt vi kostyme og inngikk en avtalt om å feire Halloween samme.

I ålesund feirer utestedene på forskjellige dager. Terminalen i dag og bacchus den 31. Jeg hadde ingen planer om å dra på ut i kveld og tenkte heller vente til kjæresten kom hjem som avtalt. Men dere kjenner jo meg.. Jeg er dronningen av spontaniteten og hiver meg like fort rundt som bikkja jager katter. haha! Så i år blir det 2 halloween feiringer på meg, fantastisk! Det er så sykt lenge siden jeg har vert ute også, sikkert en mnd eller noe..

På terminalen har jeg vert på halloween fest før. I fjor dro jeg med bestisen Camilla, hvor vi hadde en blast igjennom hele kvelden og på nach. I  fjor var jeg relativ “stygg” på flaska i forhold til i år, derfor krysser jeg fingrene i håper om mindre alkoholinntak i år. Det best hadde jo vert å slippe “black out”…

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig gira på en skikkelig fest, men mange gode venner!🧟‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg