Oslo by night- Dag 2

Etter noen timer på sjampis vors dro vi videre på bar Tjuvholmen, et utested jeg aldri har vert på før. Et utested hvor alle kjendisene og rik folka henger, med  andre ord en uteplass som ikke passer denne rebelske jenta her 🤪

Her var det så stivt kledd pga klientellet at til og meg jeg nesten blei nektet inngang fordi jeg viste litt mage. Jeg fikk kompliment for at jeg var fin å sånn men at jeg ikke fikk lov til å ta av meg dongeri jakken, så skrøpelig. Men akkurat det brydde jo ikke jeg men noe om i å gikk rett bort til eieren som sa det gikk helt fint.Men selv om det gikk helt fint for han fikk jeg  tilsnakk etterpå av samme vakta om jeg avtalte at jeg ikke skulle “kle av meg” meg til. Daaa døde jeg ass hallo.. Venninna mi viste nesten full pupp med kort mage topp og utringning like dyp som oslo fjorden joo, bhahahahaha! 🤣

Tror det også er førstegang noen har dansa i sofaene på det stedet for etter noen ville 10 min blei vi jaget litt forsiktig ned fra det fine møblemanget  hahaha!

Etter bar Tjuvholmen dro vi videre til en suite på Grand hotell hvor vi var invitert på nach til noen fotballspiller. Og når guttene blei uvenner der etter en time eller to dro vi videre å holdte på helt frem til kl 08:00 ca!

0 kommentarer

Siste innlegg