Minimalistisk… Jeg?

Hei flotte mennesker! Jeg driver da på med det samme som jeg gjorde sist jeg tittet innom her- pusser opp. Og nå har jeg blitt helt ferdig med walk in, eneste som gjenstår der er 2 hyller og et teppe. Jeg kan virkelig  ikke vente med å vise dere hvor sykt fint det har blitt der ig noen av dere har vel allerede sett en sneak peek på insta story queendthatsme.

I dag har jeg gått over noen lister, dører, karmer og en vegg på gangen. Men ikke minst har vi fått en helt annen entre når det kommer til garderobe løsningen.

Så sykt irr at jeg ikke har tatt noe særlig før og etter bilde av alle rommene jeg har fikset på egentlig. Men jeg har rett og slett vert for ivrig med å starte og bli ferdig så fort som mulig!

Mener det noe jeg  virkelig har lagt min elsk på så er det alt som er minimalistisk. 😍 Den andre delen av gangen blir egentlig ganske exstra når jeg tenker meg om. Men ting kan ikke være for  enkelt heller, kan det? 

0 kommentarer

Siste innlegg