Jeg orker ikke dette i dag

Hei og god mandag, igjen! Føles det ut som mandag? Eller føles det ut som påske i det heletatt?

Litt påske følelse har vi  jo her hjemme for vi har nemlig hatt noen dager med påskeverksted allerede faktisk. Og vi er heller ikke ferdig med alt vi har satt i gang. Allerede har vi gjort unna litt lekse i dag , jeg har støvsugd huset og jobbet litt.

Å sove i teltet i natt var ganske hyggelig for uten om litt varmt og små trangt, men det går bra. Vi våknet med å ha frokost i teltet før vi flyttet det videre til stuen for resten av dagen. Om teltet blir flyttet tilbake på soverommet veit jeg sannelig ikke. For det var litt stress å ligge i så jeg veit helt ærlig ikke om jeg orker en natt til- haha. I allefal ikke 2 netter på rad men kanskje senere i uka, hvem veit ?Selv er jeg jo en jente som virkelig forguder og ikke minst elsker sengen min, da skal det liksom veldig mye til for at jeg i det heletatt skal velge bort akkurat den comforten når jeg veit jeg kan ha den. Men at jeg gjør alt for at Isadora skal ha en fin karantene tid er det ingen tvil om.

Så om vi i det heiletatt skal klare å unngå en sur dolla i dårlig humør må vi nok dropper 2 dagers ass, tro du meg – haha!

Nå har vi akkurat kledd på oss uttertøy, klar for scooter tur med bålbrenning, mat og påskekos🙋🏼‍♀️

 

0 kommentarer

Siste innlegg