Jeg har fått ny hårfarge


Igjen!?

Og JA dere leste rett! Helt ærlig har jeg en stund nå blitt litt små lei den sorte og grønne looken jeg hadde. Derfor har jeg valgt å ditche den rå kule hairsplitten som jeg også har fått sykt mye komplementere for.

Ja den var goals og ja den var helt unik!!! Elsket den rått men jeg blei legit så lei av å måtte farge det hele tiden. Velikehold er jo en ting mtp å opprettholde det grønne, det var faktisk ikke så ille.

Men det værste var å måtte passe på klærne og fargevalget hele tiden. Jeg savner rett og slett å kunne dolle meg opp i gull, glitter og glamoure! For ikke å snakke om å kunne gå i hvilken som helst farge!!!!!! 🎨

Nå som 2 juledag nærmeres hvor alt liksom skal være så glamorøst, flott og fint. Da passer ikke denne stilen seg.  Juletiden  fikk meg til og føle ekstra behovet for å bytte til noe nytt.

Fargen jeg hadde var gøy og ja det var bra! Men ingenting varer evig veit du.. Akkurat som i kjærligheten,  Hahahaha lol!

Jeg blei lei av å gå i oversized klær, jogge klær og streeatwear. Du veit.. Alt som matcher E-Girl looken. En helt motsatt stil enn det å være pynta.

Og med den kule stilen kommer også en pris man må betale. Uansett hvilke farge man velger på håret som er utenfor «normalt», i dagens samfunn.  Må man alltid tenke på hvilken farge som passer og ikke. Og man kan plutselig ikke gå med gult, grønt, rosa, rødt, blått, lilla og nesten ikke orange lengre. Stort sett bare i sort og hvitt, noe som overholde ikke matcher min personligheten. 

Jeg er fortsatt en bad ass bitch, la oss ikke glemme det. Men favoritten kommer alltid til å forbli glam og glitter!! 😍🔥 Jeg heter «Dolla» for en grunn liksom. 

Nå er savnet stort etter paljettene mine som samler støv inne på walk inn. Jeg savner de høye hælene mine som står på displayet hver en eneste dag.  Jeg savner gul og glitter.. Og jeg savner spesielt det å kunne se fin ut i rosa!! 🥺 

For ikke å glemme alt av fint tilbehør… Store fine øredobber, smykker, ringer, belter og mye mer! Jeg savner også mange av klesplaggene mine og har derfor innsett hvilke valg jeg måtte ta.

Prosessen mot et lysere hår var faktisk ikke så ille som jeg fryktet . Og jeg har dog mistet store deler av håret tidligere til hjemme bleking. Det gjorde jeg ikke nå! 

Nå har jeg endelig sluttet å bruke hair extensions. Det hadde vert EViG kjipt å mistet lengden i håret på nytt nå.  Da hadde jeg faktisk grått og hata livet rett før jul… På ekte!!!

Nå har jeg bleket kun den ene siden som var sort og fått det lyst kun på en runde. Hvor sykt er ikke det? helt utrolig faktisk. Vi som bleiker håret vi veit hvor jævlig vanskelig det er.  Og på den andre siden som var grønn har jeg ikke bleika i det heiletatt. Mind blowing ikke sant 💕

 

Er fortsatt ikke ferdig men nå må håret hvile.

0 kommentarer

Siste innlegg