I dag feirer vi dobbelt

Hei og god «morgen» litt lengre ut på dagen! I dag var det  ikke  noe særlig til vær  men for oss allergikere er sånt  vêr som dette bare akkurt helt perfekt. I dag tidlig var vi oppe i 08 tiden. Jeg gikk inn å vekket  Isadora for å spørre henne om hun ville være med å lage bunsdagafeokost til papi som i dag fyller år. Jeg kan vel ikke akkurat si at verken jeg eller Babylon (Isadora) er noe særlig til morgen fugler men i svime fikk vi til en ganske fin morgenstund.  Med både ballonger, fyrverkeri, lys, gave, tegning, øl og frukt spyd på brettet.

 

Det som også er veldig spesielt med dagen i dag er ikke bare at «papin» blir 30 men i dag er det også akkurt en mnd siden vi forlovet oss i Venice i Italia. Så i dag feirer vi dobbelt opp, noe så fantastisk??! Herregud.. Det er plutselig da man begynner å skjønner hvor vanvittig fort tide går og vi har enda ikke pakket ut V koffertene våres. Haha flaut!! Anyways… På 17 mai møtte jeg mange som ikke klarte å forstå at vi allerede snart har vert forlovet en hel mnd! Helt uvirkelig men veldig, veldig Fint! Og til dere som sikkert nå lure på hvor, når og hva som skjedde når vi blei forlovet så kan jeg betrygge dere om at det kommer noen innlegg om det senere på bloggen . <3

0 kommentarer

Siste innlegg