Er det lov til å skryte?

Men i dag har jeg trent hele 3 ganger i løpe av dagen. Først i dag tidlig når jeg våkna. Etter det så satt jeg meg en tur ut for å prøve jobbe i det veldig skiftene været. Men endte jo med å måtte gå inn hele 3 ganger før hodet midt sa “nei” og jeg gidde faen,  selv om solen glimtet så smått inn i mellom.

Når snuppa kom hjem spiste vi middag før vi dro på en løpe tur opp i byggefeltet her. Jeg til fots og henne på sykkel.

Og når vi kom hjem var det kveldsmat etterfulgt av en lite økt av hjemmetrening som vi begge hadde godt av. Jeg mener det når jeg sier at jeg virkelig har blitt avhengig av å bevege meg! Og da ikke bare litt men mye, vil liksom bruke kroppen når jobben krever mye av det å sitte stille.

Jeg skal nå på trass være ute selv om det er skikkelig dritt vær, sånn har jeg virkelig AlDRI vert før lol. I tillegg spiser jeg lite men sundt som faen også! For den drømme kroppen skal jeg faen meg ha i sommer …!

 

Heia meg! 👁👄👁🤟🏾

Nå er jeg super trøtt og har sikkert vurdert i 40 min om jeg bare skal legge meg eller ikke.. Men jeg tror seriøst jeg blir å jobbe litt før jeg går i dusjen og der etter tar kvelden.

(PS: Ja jeg skal oppdatere ang helgen og ting vi har bedrevet tiden med i uka som var. Ta det helt med ro) 

Denne uka har jeg bare vêr jævla treig. 💕

0 kommentarer

Siste innlegg