Dette har jeg aldri fortalt dere, før nå.

🦋 Jeg er singel igjen og har faktisk nå om ca 2 mnd vert singel et helt år. Altså hallo.. Hvor sykt er ikke det? At tiden har gått så fort allerede mener jeg. Og jeg trives faktisk kjempe flott!

Jeg trodde kanskje de aller fleste hadde skjønt at jeg var singel uten at jeg måtte si det eller bekrefte min stilling når det kommer til egen  sivilstatus. Men neimen driver ikke mennesker å maser, graver og spør fortsatt. 

Men ja… Nå er katten ute av sekken på “ekte” og jeg regner heller ikke med forholde vi hadde som en del av livet mitt. Det har faktisk aldri skjedd for min del og noen situasjoner er egentlig bare best og glemme. Skinnet kan bedra, ikke sant vel? Så i følge meg selv har jeg nå vert singel i snart solide 8 år- BooM! 🙇🏼‍♀️

 

(Kan vi ikke  ta noen få sekunder til å beundre det lange, fine og ikke minst EKTE håret mitt?) 😍🦋 Det å sitte å se på reality serier til meeega seint på natt ( og da spesiellt real housewives ) er min guilty pleasure. Jeg ser gjerne flere episoder på rappen noe som er ganske crazy siden kun en episode varer i nesten hele 60 minutter. Også banner jeg i flere dager etterpå fordi jeg må sitte å vente på nye episoder. Hahahaha!

Det er så sykt mye drama med de damene der og for å ikke snakke om falskhet de i mellom. Jeg skjønner ikke hvordan de klare å være venner engang eller omgås hverandre så ifte med et “smil” om munnen. Jeg hadde klikket, 4 real liksom! 😆 

🦋 Er det noe jeg så absolutt ikke liker så er det småkryp og insekter! Og etter starten på dette året hvor jeg skulle drikke vann fra et glass på nattbordet. Hvor jeg oppdaget at oppi det glasset lå det en mega FEIT edderkopp og det  ETTER at jeg hadde drukket fra glasset..

Daaaym! Kan dere tro jeg hat blitt helt traumatisert i etterkant eller? Jeg drikker AlDRI av et glass fra nattbordet igjen uten å sjekke “ståa” i flom belysning, viss jeg kan si det sånn. Og jeg har ofte mareritt om at jeg spiser edderkopper også!  😭😭

 🦋 For tiden tenker jeg vanvittig mye på det å lukte gammelt når man blir eldre. Jeg har så sinnsykt stor panikk for og ende opp å lukte selv engang. Ja faktisk så mye at jeg nesten vurderer å google hvordan eller hva man kan gjøre for og unngå den “fella”. Ææææ! 😩

🦋 Er det noe jeg suger noe ekstremt på så er det økonomi! Omg.. Noen ganger er jeg super flink til å spare og ikke sløse. Og  andre dager handler jeg uten null kontroll i hytten og styrten. Så jeg  nesten skammer meg over hvor mye penger jeg har brukt på unødvendige ting. Blææ.. Jeg kan kjenne det  river i lommeboka bare av tanken! 💸 

🦋 I sommer hadde jeg en periode hvor jeg festet ganske mye og opp til flere dager i uka. Jeg var super sosial og var liksom litt “redd” for å gå glipp av morroa. Dette var jo tiden etter all sorgprosessen med bruddet. Hvor  jeg bokstavlig talt  hadde buret meg selv inne i over 6 mnd og nesten ikke sett et eneste menneske. for uten om mamma, pappa, isadora og kun venninne!!!

I sommer klarte jeg litt etter litt å bevege meg ut av huset igjen. Så nå skjønner dere vel sikkert hvorfor jeg var så mye ute. Det å   dømme situasjoner og “oppførselen” til andre UTEN å vite hva som faktisk foregår  er faktisk en veldig stygg ting å gjøre!

Og etter hele 6-7 mnd med isolasjon og et sinnsykt dårlig forhold til mat var jeg faktisk sykt glad for å klare å ta steget videre i offentligheten igjen. Selv om jeg alltid blei bombadert ned med ubehagelig spørsmål om en situasjon som egentlig ingen andre hadde noen ting  med og gjøre enn meg selv.

.Pass deres egne saker.

I denne perioden endte jeg ofte med black out dagen etter eller våknet med og dra rett på dagsfylla sammen med venner. Det var gøy, men FY så sliten jeg blei.  

Og det som var mest nedtur med hele greia var jo at all den festingen gikk hardt ut over bloggen og innholdet som jeg prøvde å levere her…

🥂

 

0 kommentarer

Siste innlegg