dette er krise, #HYL!! 😭

heisann! nå er jeg straks i bilen på tur hjem. i dag har vi virkelig fått gjort unna en hel del på “hytta”,  som vi endelig nå så stolt kan med dele er klar til salg. alt vi har planlagt å fått gjort unna siden mai har vi faktisk fått gjort på en og samme dag, i tilegg har jeg fått jobbet skikkelig helt til jeg gikk tom for strøm på pc’n.

nå er vi sliten, svette og sulten. hjemme har besta vert så søt og behjelpelig med klesvask så da er jeg sikker på at vi kommer oss i mål før vi videre blir å drar på festival. som tidligere nevnt hadde jeg utrolig lyst på en liten shoppingtur på New Yorker  for å finne det perfekte festivalplagget, men nå er jeg neimen ikke sikker på om vi rekker det likevel. trist men sant, dette er krise!

#HYL!!!😭

0 kommentarer

Siste innlegg