Dette er ikke sant

Hei søtsaker 🤗

Hvordan har dere det denne lørdagskvelden? Er dere fortsatt i hjemme karantene eller har noen av dere uskikkelige mennesker brutt karantene reglene med å ha eller dra på hjemme fest? 

Jeg veit jeg har en del venner eller mennesker jeg kjenner og veit om som ikke bryr seg så veldig mye om akkurat dette. Mange av dere sitter hjemme hos hverandre og vorser som vanlig, hvor dere så hardt prøver å overbeviser dere selv og andre om å holde 2 meters avstanden osv.  Noe som er ganske latterlig fordi man virkelig selv kan se at dette ikke er stemmer.

En ting er å ha fest fordi man kun tenker på seg selv å syns at tilstandene er jævlig kjipe. Men en annen ting er å lyve om det eller på død og liv poengtere at man har avstand til hverandre på festen når dette bare er løyn og oppspinn.

Jeg er bare sykt irritert over mennesker som virkelig viser i denne situasjonen at de kun tenker “meg, meg, meg”. Her snakker vi alltid om det å kunne gjøre en forskjell for verden men på lik linje kan vi også spørre oss selv: hva er vitsen?  Hva er det vi egentlig prøver å oppnå her når vi har idioter rundt oss som saboterer for resten, ikke sant vel? Og nå kjenner jeg at jeg ikke engang orker å skrive noe mer om dette, nettopp fordi det er helt på trynet. Og det veit vi alle også innerst inne.

Tusen takk til nettopp dere som oppfører dere som noen jævla drittsekker💯. Dere er ikke  med på å bidra til felleskapet! 🚨

Så sinnsykt irriterende at VI andre må holde oss inne nettopp fordi DU ikke klare å holde deg hjemme.

0 kommentarer

Siste innlegg