Jeg trodde aldri jeg skulle si det

Heisann 🙂 for tiden har jeg hatt veldig mye kamera «problem» til min store fortvilelse etter som at kameraet mitt fallt i bakken. Og etter det har det bare vert rot og mye tull så nå vil det ikke slå seg på i det heletatt så jeg ser meg nødt til å sende det inn. Sukk.. Jeg som elsker kameraet mitt. ikke er det noe særlig gammelt heller men sånnt skjer folkene, det går bra liksom 🙂 det blir vel en garanti sak så vi får bare krysse fingrene på at det ikke tar alt for lang tid før jeg får det tilbake.

Anyways den siste mnd har jeg som sakt bare vert helt i skyene med kjæresten og isadora. Og det er ikke før nå når vi faktisk er alene og han er borte at jeg innser hvor «lost» jeg egentlig har vert i den forelskelsens rusen . Denne uken har jeg gått igjennom alle jobb mailene mine og guud.. ikke når engang den kan få vekke min «interesse» med alle de gode jobb mulighetene som har strømmet inn der. Ja det er da jeg innser hvor «farlig» ett forhold egentlig kan være. Helt sykt hvor oppslukt man kan bli så nå må jeg jammen meg bare skjerpe meg om jeg ikke skal gå glipp av alt for mye.

I skrivende stund sitter jeg hjemme hos mamma og pappa. Sissy og typen er her å vi koser oss med god mat og vin før vi alle skal våkne i morgen til morsdag 🙂

Sist helg var vi en tur på hytta hvor vi overrasket med prinsessekroner til isadora. Vi var også en tur ned til stranden for å grille og kose oss. Vi gikk på skøyter, poppet popcorn på popcornmaskin, leika blindebukk, gjemsel, koste oss med godis film og fine frokoster. Jeg trodde aldri jeg kom til å bli noe «hytte menneske» men jeg elsker faktisk hytta.

Kyss

0 kommentarer

Siste innlegg