På reisefot

Hallo dere 🙂 Nå er jeg pakket og klar til å dra til flyplassen. Først skal jeg en tur innom Moa for litt shopping og en liten middags date før jeg blir å fly videre til Oslo i kveld 🙂

Kjenner det blir sykt godt å komme seg bort nå å da spesielt til varmere strøk. For tiden er jeg fortsatt i «himmelen» og koser meg helt paycho mye med all den fine oppmerksomheten som jeg får. På søndag var jeg en tur på kino og hjemme har det kommet urolig MYE snø!

Nå skal jeg strax på fergen å da må jeg justere litt på den ene vippen som irriterer meg noe helt jævlig. Thats a girl problem folkens, haha! I dag var jeg først en tur på legen for å sette i p-stav. blei litt «handykappet» å fikk hjelp til både vask og føning av hår. Heldige meg! Så i dag var jeg faktisk helt i rute, til og med før tiden! Wooow… la oss oss ta litt tid så AKKURAT det får synke litt inn! Haha

Im ALWAYS late bruh!

0 kommentarer

Siste innlegg