Jeg har tatt noen drastiske tak

Hei folkens 🙂 nå sitter jeg i sengen å gjør meg klar til å dra en tur på butikken. I dag har jeg faktisk vært super effektiv å tenkte derfor at jeg skulle skryte av meg selv å fortelle dere om det, haha!

Kan faktisk ikke huske sist jeg starta dagen så tidlig som dette. Men i dag sto jeg opp kl 07, leverte Isadora, dro på trening å dusja. Der etter satt jeg meg ned for å jobbe i noen timer, sminket meg laga en film i sammenheng med jobb å sånn og nå sitter jeg her da. Etter jeg har vert på butikken skal jeg sette meg ned for å jobbe i noen timer til før det blir henting og senere i kveld øving med damene mine.

For en gang skyld føler jeg faktisk at jeg er i rute og har kontroll over tiden min, noe som føles helt fantastisk! Dette har jo så klart ikke kommet av seg selv for jeg har gjort noen drastiske tak. Jeg har satt meg opp en time/uke plan, sånn som jeg informerte om jeg ville gjøre i den nyeste yt videoen. I tilegg til det har seg satt på alarm på telefonen hver gang «timene» mine er over for å bytte til andre ting å når de skal starte på igjen osv. Jeg har til og med lagt inn kvelds tid på telefonen. Så i går klarte jeg faktisk Å komme meg i seng før kl 00 i tilegg til det sov jeg hele natten! Det høres sikkert kjempe teit ut men jeg er faktisk jævlig stolt! Plutselig var det nok tid i døynet til tingene jeg lenge har vert frustrert og stresset over fordi jeg ikke har fått gjort det unna. Nå når jeg sitter å ser på kl og alt jeg har fått unna, har jeg innsett at jeg faktisk kan ta en del fri med god samvittighet i tilegg slipper jeg å måtte stresse meg halvt ihjel og lange kvelder. Og da med bedre bedre lønn HAHA! Så jævlig ironsik men sant. Fy fader jeg elsker 2019!

0 kommentarer

Siste innlegg