Dette gjør meg flau

Hei dere dette blir ett super kort blogginnlegg bare for å stikke nesen innom.

I dag har vi vert på juleavslutning med mixkoret for i år. Isadora sang solo, vi fikk god bakst, kjøpte lodd og gikk rundt juletreet. Utrolig hyggelig men ikke så mange mennesker som det har brukt å være før i tiden.

I skrivende stund sitter jeg i sengen på rommet. Nå har jeg suset rundt å prøvd få litt orden i huset før «mr right» kommer på bess igjen. Vi klare virkelig ikke å holde oss borte fra hverandre gjør vi vel? Det er faktisk ikke mer enn bare 1 dag siden vi møttest sist men du verden om det føles ut som en evighet, Hahaha lol! Snakker vi fjortiss eller? Dette gjør meg utrolig flaut å skrive om merker jeg. Haha!

Beklager uklart bilde men tror kameraet var like i ufokus som meg. Omg

Uansett i morgen har jeg en god del ting jeg må få gjort unna så nå må jeg bare gå i dusjen før han kommer smilendes inn døren her. «Ape emoji»

Vi blogges

3 kommentarer

Siste innlegg