Jag reiser, og jeg reiser langt

Hei dere 🙂 Da er helgen over for de fleste av oss og jeg håper mange av dere hadde en fint og innholdsrik helg.

Jeg hadde min første helg på ganske så lenge hvor jeg ikke var ute i det heletatt og kan faktisk ikke huske men tror det nå begynner å nærme seg ett år siden sist jeg bare var hjemme en hel helg. Jeg slappa bare av, jobba og var sammen med familien. Vi laga pepperkake hus og jule kjeks. Det gikk faktisk overraskende greit å bare ta det helt piano, selv om det var mange som maste på meg om å bli med ut. Jeg hadde faktisk ikke noe særlig «lyst» og var heller ikke spesielt giret på livet og endte med å bare si nei til alt og alle som spurte, Hehe.

Jeg kjenner på kroppen nå at det har vert veldig mye de siste mndne å føler igrunn bare for å slappe litt av å finne roen igjen. Jeg har sykt mye og se frem til å gleder meg quite a lot til å innta 2019. Det året blir amazing!! I dag har jeg lagt veldig om kosten og har planer om å forholde det slik resten av mnd. I Januar reiser jeg å da reiser jeg ikke bare en kort snar tur, da reiser jeg laaaaangt! Så her er det bare å forberede bikiniformen for nå skal jeg faen meg nyte extremt mye sol. #gledermeg!

Vi blogges 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg