For aller første gang

Hei dere! Nå er vi straks over på helgen igjen å uka har gått fortere enn aldri før. I går var vi en tur ute i ny snøen som kom for første gang i år. I tillegg måket jeg snø med snøfreser for første gang, noe jeg trodde skulle være mye lettere enn hva det var. Skjønner virkelig ikke hvordan dere mannfolk virkelig «finner» dere i å måtte gjøre dette så og si nesten hver dag på vinterstid. For dette var noe jævla dritt og da uten å overdrive. Kjempe slitsomt å ikke minst kjempe kjedlig. Fresen går sykt sakte og det er super tungt. Og jeg syns faktisk ikke at det er verdt det. I allefall Ikke om du har en stor og bratt oppkjørsel som meg. Da lønner det seg mye mer å få noen med traktor til å frese en gang i blant å heller holde det ved like.

Så propps til dere mannfolk

Snøfres er ikke noe for meg. I tilegg er jeg alt for liten for en så stor maskin så det gjorde bare arbeidet hundre ganger tyngre og såg sikkert kjempe teit ut, haha! Så Jeg har bestemt meg folkens, denne baben holder seg til den gode gamle trofaste spaden. Lol

Ute lagde vi både snømann, snølykter, kjørte akebrett å lagde snøengler.

I dag har jeg blitt syk med feber, hoste å rennende nese. Kjempe kjedelig men også veldig forventet. Vi har jo vert så bortskjemte med det milde fine været, så når det plutselig er minus grader ute, snø og full pakke er det lett å glemme kle seg riktig.

I kveld skulle jeg igrunn vert på øving med damene mine, men blir å stå over den. I stede har jeg vert en tur på loftet å funnet frem det gamle keyboardet som ikke har blitt brukt på lenge pga mangel av interesse og ledning. Men av en eller annen merkelig grunn så gikk jeg igjennom alle tingene som er «stuet bort» på loftet å fannt ledningen som hører til. Så nå har jeg lastet ned en app på iPaden og telefonen som skal lære meg både det grunnleggende og hvor jeg kan lære låter med begge hendene. Wow.. litt vel optimistisk ved start men det er lov det. Målet etter hvert er å kunne spille cover låter å synge til, det hadde vert kult!

Vi blogges 🙂 klem

0 kommentarer

Siste innlegg