Jeg er ikke fornøyd

Hei mine kjære. Jeg håper mesteparten av dere har hatt en fin og innholdsrik dag. jeg fikk jo så klart ikke lagt meg før i 07:30 tiden og opp igjen 08:30 så jeg har følt meg som en zombie. Men vi klager ikke folkens for nå er vi midt i uka å da er det ikke lenge igjen til det er helg! Wooho.

Uansett.. Hvem hadde trodd at det skulle være mulig å glemme så mye når det kommer til blogg? Virkelig? Jeg husker det var sykt vanskelig og ikke minst mye å sette seg inn i sist jeg dreiv med det. Men at jeg hadde glemt så mye av både oppsette koding og div det hadde jeg virkelig ikke regnet med. Jeg er virkelig Ikke fornøyd med hvordan bloggen min er oppsatt eller ser ut nå. Men bare hold ut med meg i noen dager til så skal jeg få se hva jeg får gjort med det i løpe av uka eller om jeg får noen «eksperter» til å se på det. jeg er iallfall rimelig oppgitt og orker helt ærlig ikke styre med alt det dere nå. Jeg mener.. bare se så oppgitt jeg er da.

Nå kom jeg akkurat hjem. Først var jeg på solo øving med Isadora så var jeg på øving selv med de herlige damene mine! I morgen skal og MÅ jeg rydde i hjemmet. Til tross for at jeg er en veldig surrete og ikke minst rotete person så liker jeg ironisk nok å ha det ganske ryddig. Jeg blir gal av alt rotet rundt meg og det er er som å se inn i hodet mitt. Fullstendig kaos. Som regel er mesteparten bare klær og sånn så det tar relativt fort gjort å legge sammen…. For de som gidder sånt, Haha!

Jeg tenkte å starte med You tube igjen å da er det kanskje en fordel å kunne se gulvet?

Anyways.. Nå må jeg prøve å få jobbet litt før det blir natta på meg også! Håper alle har hatt en super fin uke, det har iallfall jeg og det har vert hele 17 grader i dag? Digg!!

4 kommentarer

Siste innlegg