Oslove- del 3

På lørdag våknet jeg faktisk opp kl 07:30 av alle ting selv om jeg hadde vert oppe seint kvelden før og ranglet på vin flasken. Jeg sjekket telefonen og 3 timer var alt jeg hadde fått hvilt øynene på. . ikke at jeg hadde noen avtaler eller noen spesielle planer så tidlig på dagen, men tror det bare ligger inne siden jeg som oftest er oppe da i ukedagene uansett. Dere vet når man våkner til samme tid hver dag så slipper man til slutt og sette på vekkerklokke. Det gjør jeg strengtalt nesten aldri. Jeg husker jeg vekka Camilla fordi jeg romsterte noe jævlig på kjøkkenet med å prøvde finne en mugge med vann.. stakkars Dolla jeg var jo helt ut tørket!

Jeg prøvde nok engang å overtale både meg selv og Camilla om at vi absolutt MÅTTE og SKULLE sove mer. med tanke på hva kl var når vi la hodet på puta så hadde vi faktisk døgnet!! Ikke sjans i havet at vi skulle gå to døyn med KUN 3 timers søvn til sammen….

Men det var helt til jeg åpnet telefonen og dere kjenner jo meg, da blir jeg jo liggendes å taste på den. Hva Camilla Holdte på med vet jeg virkelig ikke, men at hun styret noe helt jævlig er ingen tvil om!! Først skjønnhetspleie på leppene fordi de føltes tørre. Så ansiktsmaske pga uren hud, noe som er helt greit liksom. MEN plutselig da jeg snudde meg når hun kom valsende ut fra badet full i tannbleking og maske på halve fjeset som hun skulle sov med.. nei da altså.. da knakk jeg fullstendig sammen!!! BAAAAHAHAHAH.. jeg kødder virkelig ikke, men sånn som dere ser henne på bilde nr 2 her er akkurat sånn jeg følte det der og da!! Hahah herregud så vi lo begge to.. helt legendarisk!! Men Tennene de blei hvite de og huden ble også glatt… vi leker ikke skjønnhets salong HAHAHAHAHA!! <3

Endelig når vi var klar for drømmeland og alt var stille og fredelig, kom det 2 venner ringenes inn på leiligheten vår. Vi koste oss med mye latter og morro. Gidde hverandre updates i tillegg delte opplevelser og historier i fra kvelden før.

Etter i allefall 2 timer med skravling ble vi alle 4 enige om at dagsfylla-brunch bare var noe vi MÅTTE gjøre!!!!

Men brunsj-planene våres blei forandret siden alle var så slitne i fra kvelden før og måtte lade batteriene til kvelden. Jeg og Camilla poppet selvfølgelig sjampanje flasken, drakk noen glass før vi ble helt ødelagte selv og bestemte oss for å sove litt.

Men dere kan tenke dere.. dette var jo ABSOLUTT det dummeste tidspunktet for oss å sove på med tanke på at det var nå alle andre våknet til live. Telefonen ringte i hytt og gevær dere aner ikke! Jeg tror ikke jeg sov mer enn bare Max en time og på de 60 minuttene rakk jeg allerede å ha 10 ubesvarte anrop og 7 meldinger på SMS +sosiale medier. Daaaym.. Mn jeg skal ikke klage for å være poppulær og for at mennesker rundt meg liker meg for den jeg er. Tenk på alle de gangene jeg selv har ringt og plaget venner dagen der på og da Gry tydelig bare fordi jeg er pratesyk! Haha.. skal ikke nekte men dette gjorde jeg jo selv når jeg våknet kl 07:30 så det er vel kanskje litt selvforskyldt Ahhaahah!!

Før vi engang rakk å stå opp var mennesker allerede klar for vors hjemme hos oss, men siden vi måtte en liten snartur utenfor byen fordi det hadde hent noe litt personlig valgte vi heller å dra på vors til noen kjekke gutter som vi hadde møtt kvelden før. And lett me tell u bby… Daaym så gøy!!

Videre satt vi oss i en taxi på tur ned til Taket, ved Sten og strøm. And let me tell u bobbo… fy flate så jævlig gøy vi hadde det!! Der satt vi på VIP bord hvor det strødde av champagne og kjekke gutter! God musikk og glade mennesker… jeg var virkelig i himmelen!! Her møtte vi noen venninner som vi kjenner før vi videre dro på nach etter stengte stengetid 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg