Er jeg tilbake med bloggen?

Hei dere! Jeg kan ikke huske sist jeg la inn ett blogg innlegg her, men at jeg har vert på tanken litt mer den siste tiden enn tidligere skal jeg ikke legge helt skjul på. Jeg vet at det er mange av dere der ute som har etterspurt bloggen min, nå også mye mer enn før. For å være helt ærlig så var det faktisk ingen spesiell grunn til at jeg tok meg en pause, annet enn at i min hektiske hverdag ble det bare til tider litt for mye. når jeg først hadde ramlet litt av så var det lettere å bare droppe det enn å føle stresset og presset med alt som sto i kø for å postes, at jeg alltid måtte levere. Når jeg først postet noe syns jeg selv at det var så sinnsykt dårlig og halvhjertet, noe som da gikk veldig inn på meg og jeg syns det var flaut!! Tillegg vet jo vi alle at jeg ikke er av den type jente som er flink å «føre» dagbok. Jeg lever mer i nuet og nyter hvert eneste sekund av det. Blogg er ikke for alle i tillegg om den skal være verdt å lese eller interessant må man være villig til å ofre mye tid til den, samt prioritere ting på en helt annen måte enn hva folk uten blogg kanskje tror.

ANYWAYS……

Grunnen til jeg nå har blitt inspirert og motivert til å være aktiv med denne plattformen min igjen er rett og slett en så ærlig sak som at jeg ikke har det helt topp om dagen, og føler veldig for å komme videre med livet mitt nå fordi alt føles så meningsløst. Jeg har veldig mange tanker, følelser og meninger, som vi alle veit. bloggen har vert en fin for for «terapi» og hjulpet meg med å få utløp for ting som evnt plager meg, I tillegg er det en fin distraksjon for å få fokuset over på noe annet.

Jeg vet også tidligere at jeg har blogget i hytt og gevær om mye rart som kanskje ikke hvem som helst hadde turt å blotte offentlig for hele verden. Og jeg veit også med meg selv at både skrivemåten min, samt holdningene mine tidligere har fremstått til å bli oppfattet som useriøst. Men jeg føler selv nå at jeg er en veldig annerledes person nå enn hva jeg tidligere har vert, vokst litt mer opp da kan man si. I tillegg er jeg kanskje mer åpen og klar for å dele de mer seriøse, dype og fine sidene av meg selv med dere. Ikke bare det overfladiske, uinteressante tullballet «frekk i kjeften» opplegg som tidligere har blitt blåst av banen.

Altså nå skal jeg ikke love gull og grønne skoger her fordi jeg vet jo veldig godt med meg selv hvordan jeg er, men jeg tror og føler at ting kommer til å bli i allefall litt annerledes nå enn tidligere. Men dette kommer jo også veldig ofte på dagsformen da og hvilke «mood» jeg er i Hahaha!!

Jeg vil ikke si at jeg ikke fortsatt har den siden i meg, for det har jeg så absolutt. Og jeg kommer ikke til å legge lokk på the crazy, fun and honest side. men tror jeg har blitt mer voksen, reflektert og mer bevisst på hva som gainer meg selv mest i lengden rett og slett 🙂 og det er jo en fin ting 🙂

Uten å gjøre dette innlegget om til en hel novelle så velger jeg å avslutte nå med å ønske alle en super fin natt videre så sees vi i morgen

Xox DolL’a <3

3 kommentarer

Siste innlegg