“Du ser så sur ut”

God morgen alle glade ferie mennesker! Håpe alle har hatt en super fin helg? Det har i allfall jeg. På fredag hadde jeg en sminke jobb til ett utdrikkingslag. Her var jeg i grunn bare leiga inn for å gjøre en jobb men fikk meg ette hvert noen drammer selv i glasset. For en gjeng alstå, skulle virkelig likt å være flua på veggen hos de for å si det sånn altså!! Hahaha!!!!!

( beklager få bilder fra dagen, men dette er ganske begrenset av ønske og til hensyn av de som arrangerte det) håper at dette er forståelig.

Etter noen timer på de forskjellige postene var det på tide å reise hjem igjen. På veien stoppet vi innom en koselig, liten lokal kaffebar hvor de solgte nydelig mat og god iskaffe. Dagen min startet kl 08:00, avreise kl 10:00 men jammen var jeg ikke hjemme igjen før i 20 tiden. At det hadde vert en lang dag er ingen tvil om men også sinnsykt gøy!!

Når jeg va hjemme igjen dro jeg og isadora en liten tur oppe på loftet på det nye lekerommet hennes, hadde litt kvalitetstid før natta.

Jeg får ofte høre "du ser så sur ut" når jeg ikke smiler. Men da skulle dere ha møtt meg når jeg ikke smiler og i tilegg er sliten… Hahaha sånn som dette der jeg da ut. Ikke så veldig hyggelig, sånn ser jeg forresten også ut om morgenen for jeg er virkelig INGEN morgenperson ahahahahahah!!!!!

Skjønner jo nå at jeg kan oppfattes sur for dette trynet så ganske surt ut. Men jeg vil også påstå at det har veldig mye med at jeg er en veldig livlig, frisk, hyggelig og sprudlende person til vanlig så mår jeg er alvorlig kan det virke litt rart for andre rundt.

Forresten så er dette den første fredagen og første helgen på nesten to mnd hvor jeg ikke gjør noen ting som helst foe uten om jobb. Som tidligere nevnt så har det virkelig gått i ett siden den påske kabareten som vi hadde. Siden da har jeg faktisk bare hatt 2 helger+en dag med rolige kvelder. Noe som er helt sykt å tenke på siden det faktisk er ett halvt år siden!!

1 kommentar

Siste innlegg