Jeg er forsanger på 17 mai

Hellooo Its meeeeee !! 💁🙈

Nå løper jeg fra det ene møtet til det andre her før jeg så tar tur hjem igjen for å forberede morgendagen. Som de fleste av min snapchat family i går fikk vite så skal jeg nemmelig være forsanger på 3 låter i morgen, på 17 mai. I stede for å dra ut å feire natt til 17 med venner og bekjente sånn som jeg pleier, så blir det øving av tekst på full hals roe ned nerver, sove og være uthvilt til dagen i morgen. 😌 faktisk så gruer jeg meg noe helt sinnsykt men det gjør jeg jo alltid, samtidig som jeg gleder meg også💁håper bare ikke nervene tar helt overhånd slik at sangene blir sunget så reint som over hodet mulig, jeg må jo trossalt gjør Norge stolt. Driit å måtte vannære landet liksom Hahaha! 🤣🤣det hadde jo både vært skammelig og kjipt på en og samme tid!!!!

I går brukte jeg kvelden til å øve litt og våknet i dag tidlig nesten stemmeløse.. jeg visste jo at "ja vi elsker" ligger veldig høyt i toneleie, men jeg hadde vel aldri forestille meg at den var SÅ HØY, its lit AF skal jeg si dere så i dette blir jo spennende 😱😱🤣 jaja livet da dere 💁🤙🎉😅

Hvor kult er ikke denne kafeen vel?? Den drives av skoleelever for de som ikke visste det 💁😌

Update på helgens fantestreker kommer på bloggen iløpe av dag/kveld så her er det bare å følge med.. Daaym så gøy vi hadde det, hahahaha 🤙🤙👏🍾🎉🥂😍

Nå er jeg så vanvittig trett av all den nye allergimedisinen som er så sterk at jeg tror jeg snart svimer av om hodet ikke får hvile litt 😳 vi snakkes da dere 💕💕

0 kommentarer

Siste innlegg