Men først la meg starte helt fra begynnelsen

Hei og god tirsdag alle!! i påsken har jeg gjort veldig mye og vert med på det aller meste når det kommer til sosiale sammenkomster osv😍 dere kjenner jo meg, jeg ELSKER jo alt som er sosialt og spontant. 💁 men i påsken har det kanskje vert litt vel mye fra start til slutt, det skal jeg ærlig innrømme… jeg har rett og slett vert så utslitt at når påskeaftenen var her og isadora var i sengs så satt jeg bare å skalv for meg selv på kveldstid i mens jeg prøvde å få på sminken. jeg var altså bare så klein og utslitt, det var helt forferdelig! Men ut.. ja det skulle jeg! 🙄🙊🙈

Nå er det mange av dere som er veldig nyskjerrig på forestillingen vi hadde i palmehelgen hvor vi hadde en type muical blandet med sang, solister og skuespillere. Det mest stilte spørsmålene ang påsken skal jeg også svare på og gi dere en update på alt som har skjedd. Jeg er veldig festlig skjønner dere så det er mye morro som har skjedd hver en eneste dag skal jeg si dere 🤣

Men først… la meg starte helt fra begynnelsen 💁

Torsdagen før palmehelgen og forestillingene var jeg og isadora først i bhg og spiste påskefrokost 😍 her viste hun stolt frem både permen sin og all den nydelig påske pynten som hun gladelig har laget ☺💕 jeg bare elsker den jenta der! Hun er så sykt hyggelig, snill, nydelig og god. Uten å skryte alt for mye liksom 💁😅 haha!

Mamma hjertet mitt smelter hver gang bare av tanken på henne ☺☺💯👩 #bestevenn 👭

1 kommentar

Siste innlegg